میامی، شهری در ساحل اقیانوس اطلس در جنوب شرقی ایالت فلوریدای آمریکا ‌است. در حال حاضر، این شهر بیش از 5 میلیون نفر جمعیت دارد. میامی یک شهر توریستی و مشهور به شهر جادو می باشد. همچنین بندر میامی، یکی از بزرگ ‌ترین و مهم ترین بنادر آمریکا می باشد. اقتصاد میامی مبتنی بر گردشگری است. میامی از لحاظ اقتصاد، تجارت، فرهنگ، سرگرمی، مد، آموزش و پرورش در رتبه هفتم کشور آمریکا قرار دارد. میامی که به عنوان «پایتخت آمریکای لاتین» یاد میشود، بر پایه قدرت خرید ثروتمندترین شهر آمریکا و پنجمین شهر از این لحاظ، در جهان است. تقریبا ۷۰ درصد مردم میامی آمریکا، اسپانیایی هستند. با این حال، اکثر مردم دو زبانه اسپانیایی و آمریکایی هستند.

آب و هوای میامی آمریکا

میامی آمریکا دارای آب و هوای موسمی استوایی است. در فصل بهار و تابستان، روزها، هوا گرم و شب‌ها معتدل و به ‌همراه رطوبت کافی می باشد، که همین موضوع به شما یادآوری می‌کند که در یک منطقه‌ استوایی قرار دارید. در طول تابستان گرمای هوا می‌تواند خفه کننده باشد. همچنین بارش باران‌های شدید در بعد از ظهر روزهای این فصل کاملا متداول است. پاییز همانند بهار است، با این تفاوت که توریست‌های کمتری به این شهر سرازیر می شود.

هزینه زندگی در میامی آمریکا

هزینه‌ های زندگی در میامی آمریکا، بدون در نظر گرفتن اجاره خانه برای هر نفر، تقریبا حدود 2 هزار دلار خواهد بود. در جدول زیر، قیمت برخی از اقلام غذایی در میامی آمریکا را باهم بررسی خواهیم کرد:

هزینه اقلام غذایی در میامی آمریکا

قیمت ها به دلار

یک وعده غذا در رستوران

20

یک عدد بلیت سینما

8

 ماه حمل و نقل با وسایل عمومی

110

 1کیلو گوشت

20

 1کیلو برنج

6

1 دست لباس معمولی

40

1 جفت کفش

90

قرص نان سفید

4

1 کیلو موز

5

1 کیلو سیب

6

هزینه‌‌ هتل های میامی آمریکا

ارزان‌ ترین هتل‌ ها در شهر میامی آمریکا، بین ۶۰ تا ۱۰۰ دلار آمریکا در یک شب قیمت دارد. اگر بخواهیم هتل ‌ها را براساس سطح و قیمت دسته ‌بندی کنیم به شرح زیر خواهد بود:

هتل های میامی آمریکا

هزینه 1 شب اقامت در هتل

۱ ستاره

۵ تا ۷۰ دلار

2 ستاره

۹۸ تا ۱۱۹ دلار

3 ستاره

۱۰۱ تا ۲۷۴ دلار

4 ستاره

۱۳۷ تا ۲۹۲ دلار

5 ستاره

۸۵ تا ۵۵۲ دلار